Ekonomi/Bank/Finans

2021-04-22

Administratör med inriktning avtal till bolag inom finans

Västerbottens län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Bli del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt. Nu söker vi en administratör inom avtalshantering till ett stort internationellt bolag.

      Vår kund är en av de vassaste inom företagsfinansiering. De omfattar både hyra, låna och leasing. De finns på flera kontor i Sverige och är totalt 200 anställda i hela norden. Till deras kontor i Umeå söker vi nu en handläggare / administratör med erfarenhet av just avtalshantering.

      Tjänsten

      Som administratör kommer du ingå i det svenska teamet där du arbetar med service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder. Du agerar många gånger som spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot interna avdelningar och våra samarbetspartners.

       Kvalifikationer

      För att passa in i rollen så ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

      • Du har en avslutad gymnasieutbildning
      • Du har grundläggande ekonomisk kunskap
      • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
      • Du har tidigare erfarenhet av kundservice
      • Du har god vana av att arbeta i flera datasystem
      • Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
      • Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med leasing 

      Personligt
      Som person är du serviceinriktad, flexibel och en bra problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift. Du har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs med att interagera med andra, sätta dig in i olika kunders avtal och ge en god service. Din detaljmedvetenhet är mycket god och ditt sinne för struktur.

      Arbetstid/Varaktighet.

      Heltidstjänst 40h/v.
      Start: 3/5 t.om 23/12 2021.
      Konsultuppdrag

      Låter tjänsten som något för dig? Vad roligt! Skicka in din ansökan redan i dag då vi jobbar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum.

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling