Kontor/Administration

2021-07-14

Customer Service Agent till Skruf

Stockholms län Visstid (3-6 månader) 2021-08-13 | 18 dagar kvar

      Hallå, hallå! Superroligt jobb var det här! Skruf söker nu en ny stjärna som är taggad på att få ge riktigt bra service till deras kunder i en bred roll inom Customer Service.

      Administrativ, kvalitetsmedveten och noggrann – det är några ord du troligtvis beskriver dig själv som! I rollen som Kundservicemedarbetare är du företagets "first point of contact", både internt och externt, vilket förstås innebär att du är noga med att ge ett gott och hjälpsamt första intryck. I denna roll kommer du att hjälpa kunderna genom att ge dem information om Skrufs produkter, och med exceptionell service hanterar du kundernas produktbeställningar, returer, konsument- och kundklagomål samt övriga frågor eller problem. Denna roll passar dig som gillar att klura på lösningar till problem och som har ett noggrant och ordningsamt sätt att jobba på.

      För att du ska trivas och göra succé i denna roll krävs också att du är administrativt lagd. Det förekommer nämligen också arbetsuppgifter som inventering, orderhantering samt rapportering om produkter - både internt och hos återförsäljarna.

      Dessutom blir du en del av ett gäng med mycket energi, driv och engagemang på ett företag som befinner sig en spännande och expansiv fas. Det här låter väl nästan för bra för att vara sant, eller hur? Goda nyheter – det är helt sant!

      Några av dina arbetsuppgifter:

      • Kundservice på högsta nivå! Du kommer att hjälpa våra kunder med leveranser, POS-material, returer, rabatter och kontaktinformation. Kommunikationen sker via mail och telefon.
      • Orderhantering
      • Upprätthålla god standard i CRM-systemet
      • Lösa kunders problem och ta in eventuella klagomål
      • Rapportera reklamationer i Excel
      • Ad hoc-arbete med t.ex. lagerhantering, försäljningsrapporter och intern kommunikation
      • Ansvar och inventering av produkter internt
      • Rapportering och kontroll av återförsäljares lager

      Vem vi tror att du är

      Som person är du väldigt serviceinriktad, ansvarstagande och effektiv. Du tycker om att ha ordning och reda på det du gör och missar sällan detaljer. Vi tror även att du ser dig själv som driven och uppskattar varierande arbetsdagar. Du är förstås också en trevlig person som kommer överens med andra människor!

      Din bakgrund:

      • 1-5 års erfarenhet inom kundservice eller dylikt
      • Vana av Microsoft Office (t.ex. Word och Excel)
      • Talar och skriver flytande engelska och svenska
      • Meriterande med andra språk
      • Meriterande med erfarenhet av CRM-system

      Tjänsten/Varaktighet

      Start: Önskad start 23 augusti 2021
      Arbetstid: Heltid (100%), 40 tim/v, 08:00-17:00
      Konsultuppdrag fram till sista december 2021 med goda chanser till förläggning eller anställning hos kund. 

      Vår rekryteringsprocess

      I dessa semestertider blir rekryteringsprocessen inte riktigt som den brukar men vi ska göra det bästa för att du ska få en bra upplevelse. Vi gör löpande urval (dock kan det ta längre tid än vanligt att få svar) och förväntar oss att hålla intervjuer i slutet av juli eller i början av augusti. Hoppas vi hörs!

      Om Skruf Snus AB

      Skruf Snus AB grundades 2002. Sen starten har företaget vuxit för varje år. Idag är Skruf Snus AB Sveriges näst största snusföretag med en omsättning på ca 1,5 miljarder kronor och med ca 300 anställda. Företaget är i en spännande och expansiv fas där vi växer både i Sverige och på den globala marknaden. Nya produkter lanseras kontinuerligt under våra tre varumärken Skruf, Knox och Smålands Brukssnus. Vi är ett gäng med mycket energi, driv och engagemang vilket är anledningen till att Skruf Snus AB fortsätter att utvecklas. Huvudkontoret ligger i centrala Stockholm men vi har distriktssäljare i hela Sverige från Ystad i syd till Haparanda i norr. All produktion sker i vår fabrik i småländska Sävsjö. Sedan 2008 ägs Skruf Snus AB av Imperial Brands som är en global koncern med fäste i Storbritannien.

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling

       

      Sökord: kundservice, kundtjänst, administration, order, Skruf, mail, telefon