Kontor/Administration

2020-09-17

Dansktalande Customer Success Specialist med tekniskt intresse

Stockholms län Tillsvidare 2020-10-16 | 27 dagar kvar

      Talar du danska? Vill du bli en del av familjära Eric Rahmqvist och arbeta med engagerade och härliga kollegor i en inspirerande miljö? Då är det här tjänsten för dig!

      I rollen kommer du tillsammans med dina härliga kollegor tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon, mail och chatt. I rollen ger du även teknisk support mot befintliga kunder och arbetar med felsökningar på inkommande returer. En annan del av dina arbetsuppgifter är att ansvara för beställning av lunch samt andra förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den dansktalande spindeln i nätet helt enkelt!

      Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda medarbetare, kunder och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har ni kul på jobbet!

      Tjänsten är på heltid och gäller en direktrekrytering till Eric Rahmqvist som sitter i fina och luftiga lokaler på Lidingö. Alla frågor kring tjänsten besvaras av The Place.

      Vem är Eric Rahmqvists nya stjärna?

      För att växa och göra succé i rollen som Dansktalande Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:

      • Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
      • Svenska och danska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
      • God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
      • Du har ett stort tekniskt intresse och det är extra meriterande om du har erfarenhet från arbete inom teknisk support

      Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!

      Så, vem är din nya arbetsgivare?

      Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar.

      The Place är Sveriges enda Worklife Partner

      För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

      The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffor blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

      Nyckelord: Customer Success Specialist, danska, dansktalande, Customer Service, Lidingö