Kontor/Administration

2018-07-16

Dansktalande orderadministratör till företag inom skönhet

Stockholms län Tillsvidare

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du dansktalande? Vill du även jobba på ett stort internationellt bolag inom kundservice/order? Då ska du spana in denna tjänst!

      Vi letar efter en dansktalande kundservicemedarbetare/orderadministratör till ett framgångsrikt internationellt företag inom dagligvarubranschen. Företaget är verksamt över hela världen och du kommer att vara anställd på deras nordiska huvudkontor vid Värtahamnen i Stockholm. Detta är en direktrekrytering till vår kund. 

      Om tjänsten
      Som dansktalande kundservicemedarbetare/orderadministratör kommer ditt arbete variera inom logistik, kundservice och administration mot den danska marknaden. Du är ansvarig för hela orderflödet vilket innebär:

      • Registrera order i företagets interna system
      • Ha nära kontakt med de interna Key Account Managers
      • Uppföljning med externa kontakter och kunder för att slutföra ordrar
      • Skicka rapporter internt och externt
      • Ge stöd till logistikavdelningen med leveransinformation
      • Kundservicesamtal främst B2B


      Kvalifikationer
      För att passa in i denna roll ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer:

      • Tidigare erfarenhet av service och/eller administration
      • Mycket goda kunskaper i danska och engelska
      • Goda kunskaper i svenska är meriterande
      • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande


      Personliga egenskaper
      Som person är du serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Du är målinriktad, lösningsorienterad och har lätt för att lära dig nya system. Du har en god analytisk förmåga och trivs med att arbeta i internationell miljö. 

      Arbetstid/Varaktighet
      Direktrekrytering till vår kund / Tillsvidare
      Heltid, mån-tors 8-16.30 och fre 8.00.15.00 (37,5 timmar arbetsvecka)

      Intresse för tjänsten?
      Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!


      Placera Personal som rekryteringspartner
      Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

      Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat. 


      Nyckelord: danska, dansktalande, kundservice, order, orderadministration, SAP, administration, administratör.