Kontor/Administration

2020-02-04

Kundservicemedarbetare med bredd sökes till spännande bolag!

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du en person som gillar fart och fläkt och en variation av kundkontakt och administration? Då kanske just detta uppdrag hos vår kund kan vara något för dig?

      Altia Sweden AB är ett helägt dotterbolag till Altia Plc i Finland. Altia Plc är ett företag som producerar, distribuerar, marknadsför och säljer alkoholhaltiga drycker i Norden och de baltiska länderna. Altia Plc:s egna varumärken, bl.a. Blossa, Grönstedts, Koskenkorva, O.P. Anderson, Explorer och Chill Out har en stark marknadsposition och företaget representerar även andra internationella kvalitetsvarumärken från hela världen. De sitter vid Gärdet i Stockholm och söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och tjänsten är på heltid och sträcker sig fram till mitten av augusti.

      Som kundservicemedarbetare arbetar du i ett team på 5 kollegor varav en har rollen som teamleader. Denna roll är bred med såväl kundkommunikation som administration. Kvalitet och kundnöjdhet är viktiga ledord som du kommer att vara delaktig i att säkerställa tillsammans med dina kollegor.

      En del av jobbet innebär

      • Ta emot order från kunder via telefon och mejl
      • Aktivt ringa upp kunder för att ta order
      • Hantera reklamationer
      • Svara på fakturafrågor
      • Leveransbevakning
      • Administrera och lägga upp nya kunder i systemet
      • Stötta säljkåren
      • Ha kontakt med lager och speditörer

      Dina tidigare erfarenheter

      • Du har tidigare erfarenhet av kundservice
      • God systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i SAP
      • Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift
      • Meriterande om du har tidigare erfarenhet från restaurangbranschen

      Vem är du?

      För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du social, serviceinriktad, problemlösande och kommunikativ. Du trivs med kundkontakter och många parallella arbetsuppgifter. Självklart är du även en person som brinner för kundservice och bidrar till god stämning i arbetsgruppen.

      Arbetstid/Varaktighet

      Heltid - arbetstiderna mån-fred varierar, kl. 7:45-16:00 eller 8:45-17:00 (37,5h/v)
      Startdatum - omgående
      Konsultuppdrag via The Place med start omgående fram till mitten av augusti.

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling

      Nyckelord: kundtjänst, kundservice, orderadministratör, orderhandläggare, SAP

      Placera Personal blir The Place

      Efter 30 år som Placera Personal tar vi ett kliv från bemanningsbranschen och blir The Place - Where happy work happens!