Kundservice

2022-06-08

Kundservicemedarbetare till app-företaget EasyPark

Stockholms län Tillsvidare 2022-07-06 | 1 dagar kvar

      Vill du arbeta på ett innovativt företag med kundsupport kring Sveriges och Eurpoas mest använda perkeringsapp? Då ska du söka tjänsten som kundservicemedarbetare till EasyPark!

      Kanske visste du inte att du kan bli en del av en av Sveriges mest härliga kundserviceteam? Men det kan du! Och det blir du! Om du är en serviceminded person som vill bidra till god stämning och som drivs av att lära och utvecklas.

      EasyPark söker nu efter sin nästa kollega som kan komplettera deras härliga team. I det svenska kundserviceteamet sitter cirka 20 trevliga och kompetenta kollegor som har en god gemenskap och härlig stämning på jobbet. 

      Så vilka är EasyPark då? Jo, EasyPark tillhandahåller en app för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. Ditt jobb, ditt ansvar och din utmaning blir att hjälpa kunder med alla typer av frågor och problem gällande appen, fakturor, och parkeringar förstås. Du kommer att sitta i nyrenoverade fräscha lokaler i Värtahamnen med företagets härliga rosa och lila färger på både väggar och golv.

      Till Värtahamnen tar du dig enkelt med både kollektivtrafik, cykel eller bil. Matsalen är stor och där träffar du kollegor från ditt eget team på lunchen men också kollegor som jobbar mot andra delar av världen. Här finns även flera trevliga restauranger i närområdet.

      Tjänsten

      Arbetstider är vardagar 8–17, men det finns även möjlighet att jobba 07-16 eller 09-18. De första 6 månaderna är du anställd som konsult via The Place. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till EasyPark då behovet är långsiktigt.

      Arbetsuppgifter

      Som kundservicemedarbetare i detta positiva gäng har du bland annat följande arbetsuppgifter:

      • Besvara inkommande samtal och mail 
      • Felsökning gällande tekniska problem
      • Registrera nya kunder
      • Hantera fakturafrågor
      • Övrig administration

      Kvalifikationer 

      För att passa och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare på EasyPark tror vi att du:

      • Har tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete
      • Du motiveras av att arbeta målfokuserat 
      • Flytande kunskaper i svenska och engelska
      • Om du tidigare har arbetat med kundservice över telefon är det mycket meriterande

      Vem är du?

      Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Vidare ser vi att du är lojal, plikttrogen och prestigelös. 

      Företaget

      EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. EasyParks vision är tydlig – de vill förbättra livet i framtidens städer – "Make cities more liveable". Huvudkontoret är beläget i Stockholm nära Värtahamnen och där arbetar omkring 200 personer varav 40 stycken tillhör kundservice.

      EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse. EasyPark har en global företagsanda, här firar man medgång tillsammans!

      The Place – Sveriges enda Worklife Partner

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

       

      Sökord: kundservice, kundtjänst, merförsäljning, EasyPark, mail, telefon