Kontor/Administration

2021-12-06

Kundtjänstmedarbetare till företag i Kista med start omgående

Stockholms län Tillsvidare 2022-01-05 | 28 dagar kvar

      Gillar du att ge bra kundservice och ha mycket kontakt med kunder? Nu söker vi en person med härlig energi till vår kund som kommer jobba med kundtjänst och orderhantering

      Till vår fina kund DHG i Kista söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Företaget ingår i en stor internationell koncern och i rollen som kundtjänstmedarbetare jobbar du på deras nordiska avdelning. Du kommer ansvara för kunder på den svenska marknaden och jobba tillsammans med kollegor som ansvarar för danska och norska kunder. 

      Tjänsten

      I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i ett nordiskt team och erbjuda förstklassig service till DHG:s kunder. Du jobbar tillsammans med dina kollegor som ansvarar för den nordiska kundservicen. Du besvarar frågor från kunder via mail och telefon, tar emot beställningar, skapar och lägger upp ordrar och ser till så att allting är korrekt upplagt i systemet. I rollen ingår det även viss retur- och reklamationshantering. Du jobbar initialt som konsult via The Place och om båda parter är nöjda efter sex månader övergår du i fast anställning hos DHG. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

      Kvalifikationer

      För att passa in i denna roll söker vi dig med följande bakgrund

      • Några års erfarenhet som kundservicemedarbetare
      • Mycket goda administrativa kunskaper
      • Goda kunskaper i orderhantering
      • Du har flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
      • Du har god systemvana och kunskaper i Officepaketet

      Personligt

      För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes. Du är också strukturerad och bidrar till ett positivt klimat.

      Arbetstid/Varaktighet
      Heltid (40h/v)
      Konsultuppdrag 6 månader med goda möjligheter till övergång till DHG
      Placering: Kista. 
      Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

      Passar beskrivningen in på dig? Det hoppas vi så klart att den gör! Vill du bli en del av vårat roliga konsultgäng? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

      Om DHG

      DHG är ett globalt företag för medicinsk utrustning som genom innovativa och ledande lösningar strävar efter att utveckla individers hälsa och välmående. Företaget arbetar aktivt med att stötta vårdpartners och deras patienter genom att förbättra de vitala förbindelserna mellan rörelse och hälsa - vilket möjliggör snabbare återhämtning och hälsosamt oberoende i det dagliga livet.

      DHG arbetar i nära samarbete med vårdpersonal för att förbättra resultaten, sänka kostnaden för vården och utöka tillgängligheten för medicinska lösningar för människor med vårdbehov.

      The Place – Where happy work happens
      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m

       

      Sökord: Kundservice, Ordermottagning,