Kontor/Administration

2020-10-08

Leasing Assistant till Spännade Nordier Property Advisors!

Stockholms län Visstid (3-6 månader)

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du en positiv och envis person med en stor portion social kompetens samtidigt som du är riktigt duktig på struktur och administration? Då ska du definitivt läsa vidare!

      Nu söker vi en orädd och kommunikativ Leasing Assistant till vår kund Nordier Property Advisors som är en fastighetsrådgivare med kontor i centrala Stockholm. På kontoret arbetar ett sammansvetsat team på cirka 25 personer och här möts du av en härlig samt energifylld stämning!

      Avdelningen som du kommer arbeta på ansvarar för all uthyrning och alla avtal för olika fastigheter. Du kommer i din roll som Leasing Assistant att stötta företagets Leasing Manager med olika arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna är bl.a. att hjälpa till att searcha och kontakta potentiella hyresgäster för att fylla upp vakanser Du kommer att ringa hyresgäster för att informera om fastigheterna och stämma av deras intresse. Därför är det oerhört viktigt att du är social och orädd och vågar att lyfta telefonen och ringa kalla samtal. Arbetet innebär även andra typer av administrativa uppgifter.

      Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta minst 20 timmar per vecka men behovet varierar och vissa veckor kommer du att arbeta heltid så därför är det viktigt att du är flexibel. Du kommer att arbeta kontorstider måndag till fredag men arbetstiderna är flexibla och finns möjlighet att jobba vissa dagar hemifrån. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och trivs med ett arbete där du har mycket frihet och eget ansvar och triggas av att nå dina mål!

      Hur kommer dina dagar se ut?

      Som Leasing Assistant kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara:

      • Läsa på och studera dina olika fastighetsobjekt som du jobbar med
      • Arbeta med search och upprätta listor med potentiella hyresgäster
      • Ringa kalla samtal och kontakta potentiella hyresgäster
      • Hjälpa till att boka och förbereda inför olika event
      • Administrativa uppgifter som månadsrapportering och veckosammanställning

      Vem är du?

      • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
      • Har goda kunskaper i Excel och Powerpoint
      • Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
      • Meriterande om du har kunskaper i Indesign

      Du som person

      Som person är du social, orädd och serviceinriktad. Du är även självgående, strukturerad och kommunikativ samt professionell och flexibel. Du gillar att ta ansvar och älskar att möta olika typer av människor och förstår vikten av sekretess. Denna tjänst är ett konsultuppdrag fram till årsskiftet och därefter finns det goda möjligheter till förlängning på heltid alternativt anställning direkt hos Nordier.

      Intresse för tjänsten?

      Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Välkommen med din ansökan!

      Om Nordier Property Advisors

      Nordiers vision är att vara den mest attraktiva plattformen att göra fastighetsaffärer utifrån. Både som kund och som medarbetare Sedan starten 2008 har vår utgångspunkt varit densamma – vad är bäst för kunden och affären? Kombinerat med rak dialog och hög frekvens skapar det resultat – det är inte så komplicerat egentligen.
      Vi är snabbfotade, arbetar alltid i tighta team med ett stort fokus på affären. Idag är Nordier ett nationellt rådgivningsbolag med cirka 30 anställda och har kontor i Stockholm och Malmö. Vi erbjuder rådgivning inom Transaktion, Värdering samt Uthyrning & Utveckling. 

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling

       

      Nyckelord: Leasing assistant, administratör, sälj, Stockholm