Kontor/Administration

2021-05-28

Operativ inköpare med start omgående

Stockholms län Visstid (3-6 månader)

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Är du en serviceinriktad och målinriktad person som dessutom är en stjärna på administration? Du är engagerad och kommunikativ? Toppen! Då kan vi ha ett intressant uppdrag för dig!

      Rollen och uppdraget

      Vår kund är ett växande internationellt bolag och söker nu en mycket lösningsfokuserad operativ inköpare med känsla för administration. Här kommer du att sitta med ditt team i toppmoderna aktivitetsbaserade lokaler i norra Stockholm. I inköpsteamet jobbar 8 personer varav 2 med operativt inköp. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på The Place och jobbar hos vår kund. Start är så snart som möjligt och uppdraget sträcker sig fram till sista sista september till att börja med.

      Låter det som något för dig? Då tycker jag att du ska läsa vidare!

      Arbetsuppgifter

      I rollen som operativ inköpare kommer du att jobba med:

      • orderläggning
      • leveransbevakning
      • uppföljning på ordrar
      • fakturaattestering.
      • och ha kontakt med leverantörer

      Dina tidigare erfarenheter

      För att passa och göra succé i rollen tror vi att du har:

      • Tidigare erfarenhet av servicesupport och administration
      • Erfarenhet av att ha arbetat i ett ärendehanteringssystem, t.ex. Navision/SAP
      • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
      • Erfarenhet av att arbeta i Teams och Outlook
      • Analytisk förmåga och konsekvenstänk
      • Hög servicenivå
      • Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift

      Vem är du?

      För att trivas i rollen som operativ inköpare är du en person som gillar att hantera flera parallella processer samtidigt och i stundvis högt tempo. Som person är du serviceinriktad, analytisk, flexibel, snabblärd, noggrann, strukturerad, organiserad och ansvarsfull. 

       

      Arbetstid/Varaktighet

      Konsultuppdrag
      Heltid, Må-Torsdag 8-17 Fredag 8-16  (39/v)
      Startdatum: Så snart som möjligt

      Är du den vi söker? Det hoppas vi givetvis att du är! Passa på att skicka in din ansökan redan idag. Vi jobbar med löpnade urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling

      Nyckelord: Transportkoordinator, administration, servicesupport, Aritco, SAP, Navision