Kontor/Administration

2020-01-08

Receptionist / Admin support till bolag inom transport

Stockholms län Visstid (6 månader eller längre)

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Tycker du att det är supertrist att sitta sysslolös i en reception? Bra! Här finns ett uppdrag med massa spännande arbetsuppgifter för dig med stort driv!

      Vi söker för långt uppdrag till en av våra kunder en duktig receptionist som trivs i en varierad roll med både service och administration. Vår kund är ett stort internationellt företag inom transport och sitter i fina och trevliga lokaler centralt i Sundbyberg, nära både kollektivtrafik, restauranger, gym och shopping. Det här är ett konsultuppdrag på heltid under ett år med start i januari och med goda möjligheter till förlängning. 

      En del av jobbet innebär

      I denna fartfyllda roll kommer du arbeta från företagets reception och vara den första person som kunderna träffar. Med din härliga energi och höga servicekänsla tar du emot besökare, hanterar post, mail och telefonväxel samt ser till att mötes- och konferensrum är tipp topp. Du har även ansvar för lokalerna gällande tex. larm, skrivare, kaffemaskin osv.  En stor del av rollen innebär att arbeta både administrativt samt med ekonomi och då har du bland annat dessa arbetsuppgifter; kontakt med leverantörer, beställningar, administrativ support till inköp, fakturahantering, tidrapportering m.m. Om du vill finns även möjlighet att vara delaktig i olika projekt som tex. planering av julbord och events.  Visst låter det både roligt och utmanande? Det är det, och passar dig som trivs i en fartfylld roll där du får vara proaktiv, ha möjlighet att ta egna initiativ och utvecklas både som person och professionellt. 

      Vem är du

      För att passa och trivas i denna roll tror vi att du har tidigare erfarenhet som receptionist med administrativa inslag. Det är meriterande om du tidigare arbetat med någon form av ekonomi men ditt intresse och goda vilja är det viktigaste. Du har goda kunskaper i Officepaketet och mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

      Som person hoppas vi att du är en serviceinriktad glädjespridare. Du är organiserad, noggrann och proaktiv samt tycker om att ha varierande arbetsuppgifter. Andra viktiga egenskaper är att du är positiv, flexibel, självgående och har en stor vilja att lyckas!

      Intresse för uppdraget? Vänta inte på bättre tider – intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas inom kort. Sök därför direkt!

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling

      Placera Personal blir The Place

      Efter 30 år som Placera Personal tar vi ett kliv från bemanningsbranschen och blir The Place - Where happy work happens!