Kundservice

2022-07-29

Third Line Support till Aspia!

Stockholms län Tillsvidare 2022-08-28 | 18 dagar kvar

      Skulle du beskriva dig själv som en självständig doer med koll på läget? Brinner du även för förstklassig kundservice? Ta chansen att bli en del av ett företag i en spännande tillväxtresa

      Aspia växer, och vi söker därför efter en Third Line Support till deras huvudkontor i Stockholm! Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. I denna spännande roll får du möjlighet att vara högst delaktig i förändringsarbete internt genom att utvärdera, utveckla och implementera rutiner och processer.

      Om rollen som Third Line Support

      Som Third Line Support har du en viktig nyckelroll på Aspia. Du kommer att hjälpa, lära ut och vägleda både kollegor och samarbetspartners i företagets affärssystem, och här är din roll avgörande för att Aspia uppnår sitt mål med att vara den arbetsplats som ger Sveriges bästa service år 2023!

      Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.?Du kommer ha självständigt ansvar för att driva förbättringsarbetet framåt, samt att utveckla och implementera nya lösningar för Apsia och företagets kunder.

      Ditt team

      Du är ensam i din roll, men kommer vara en del av ett starkt kundserviceteam på ca 8 personer. Ett härligt gäng med god sammanhållning. Här hjälps man åt och har kul tillsammans!

      Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat;

      • Hantera inkommande ärenden från kollegor och kunder
      • Finna den mest optimala lösningen och återkoppla till kund och kollega
      • Ansvarar för att säkerställa kompetens och driva löpande kompetensutveckling inom Customer Support
      • Driva förbättringar och förändringar gentemot övriga avdelningar
      • Utveckla, implementera och effektivisera nya rutiner och arbetsprocesser
      • Kontinuerligt hålla avdelningen uppdaterad på information från andra avdelningar
      • Ansvara för kravställning på IT
      • Deltagande i interna utvecklingsprojekt
      • Huvudansvarig för utbildning av nyanställda

      Dina kvalifikationer

      • 2-3 års erfarenhet av att ha arbetat i en teknisk kundservice/support, en IT-inriktad roll eller en second- eller third line
      • Mycket god teknisk förståelse och systemvana
      • Gymnasial utbildning
      • Flytande i svenska, både tal och skrift
      • Goda kunskaper i engelska är meriterande
      • Ekonomisk bakgrund från studier eller jobb är meriterande

      Vem vi tror att du är

      För att lyckas och göra succé i denna roll tror vi att du är en engagerad och ansvarsfull doer. Du är självständig i ditt arbete och ser till att driva dina projekt och teamet framåt i utvecklingsarbetet.

      Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och trivs i förändring. Du ser alltid till kundens bästa, och testar dig gärna fram för att hitta de mest lämpade och optimerade lösningarna. Det är av största vikt att du brinner för god service, och du gör alltid det lilla extra för att kundservicen ska hålla en förstklassig nivå.

      Vidare tror vi att du är en social person och har en god kommunikativ förmåga, och trivs med att arbeta både självständigt och i team.

      Passar beskrivningen in på dig? Perfekt! Vänta inte på bättre tider – intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas inom kort. Skicka in din ansökan idag!

      Tjänstens omfattning

      Tjänsten är ett heltidsuppdrag med start efter sommaren.

      Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00, med möjlighet till flextid och schyssta förmåner för att få ihop livspusslet.

      Om Aspia

      Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 200 medarbetare på drygt 55 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Aspia tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där deras kunder befinner sig.
      Idéer och individer får växa här i en inkluderande, rolig och kreativ miljö. Kontoret ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm, nära St. Eriksplan. Mitt bland fantastiska lunchrestauranger, AW-hak, gym och kommunikationer.

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.