Kontor/Administration

2019-12-16

Växeltelefonist sökes! Är du Aspias nya stjärna?

Stockholms län Tillsvidare

Hoppsan! Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst

      Älskar du kundkontakt och brinner för att ge grym service? Här finns möjligheten du bara inte kan missa!

      Är du är en serviceminded och kommunikativ person som vill jobba på ett snabbt växande bolag där man har kul på jobbet? Detta är en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa. Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering. 

      Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön, är på jakt efter en nya stjärna till deras växel (eller servicehjälte som vi gärna kallar det) till sitt kontor i centrala Stockholm. Vi har fått äran att hjälpa dem att hitta flera nyckelpersoner för att ge Aspias kunder den bästa upplevelsen. Hur växeln fungerar lär du dig på plats men energin, glädjen och den höga servicenivån tar du med dig.

      En del av jobbet innebär

      Du kommer ingå i ett supportteam och tillsammans ser ni till att kunder kopplas samman med rätt person på Aspia. Det här är många gånger kundens första kontakt med Aspia och ditt jobb blir därför en mycket viktig del av kundens intryck av företaget. 

      Du kommer att

      • Ta emor inkommande samtal och koppla vidare till rätt person eller avdelning
      • Ha ett nära teamwork med kollegor. Här hjälps vi åt!
      • Enklare administration
      • Kaffepauser med trevliga kollegor
      • Se möjligheter och våga komma med idéer

      Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du även kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.

      Vem vi tror att du är

      Som du säkert förstått vid det här laget är det av största vikt att du brinner för god service. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker en person som är en glädjespridare och som trivs med telefonen som främsta arbetsredskap. Är du den personen? Då kan du vara en perfekt matchning för Aspia!

      Om arbetsplatsen

      Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Aspia tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.

      Idéer och individer får växa här i en inkluderande, rolig och kreativ miljö.
      Kontoret ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm, nära St. Eriksplan. Mitt bland fantastiska lunchrestauranger, AW-hak, gym och kommunikationer.
      Du samarbetar tätt med en kollega men tillhör Client Service-avdelningen som i dagsläget består av 8 personer.Tjänsten är ett heltidsuppdrag, vardagar med kontorstiderna 08:00-17:00. 

      Vänta inte på bättre tider – intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas inom kort. Sök därför direkt!

      The Place – Where happy work happens

      Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

      Några förmåner som medarbetare hos The Place:

      • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
      • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
      • Onboardingplan
      • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
      • Friskvårdsbidrag
      • Specialerbjudanden
      • Mentorskap
      • Nätverksträffar
      • Kompetensutveckling