Administrativ assistent till företag i Solna.

Stockholms län Visstid 2024-09-13

Hoppsan!

Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst
The Place

Till vår fina kund söker vi nu en strukturerad och noggrann administratör för ett konsultuppdrag på 12 månader med start 26 augusti.

Om rollen

I rollen kommer du vara ansvarig över att administrativa uppgifter håller hög kvalitet och följer fastställda rutiner. Du kommer att hantera administration för betalningar, avtal, och andra uppgifter inom Business Operations. Dessutom kommer du att stödja Managing Director med att organisera kalendern och hantera utlägg.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Hantera hela processen för sponsringsavtal, auskultationer och andra avtal, inklusive hålla ordning på avtal, skapa inköpsordrar, och sköta betalningar.
  • Sköta administration i olika system, från början till slut.
  • Samarbeta och kommunicera med både kollegor och externa parter för att lösa problem och se till att uppgifter blir klara i tid.
  • Hjälpa till med administrativa uppgifter som att hantera kalendern och utläggsrapporteringen för Nordic Managing Director.
  • Ta snabbt tag i problem som kan hota tidsfrister eller regler, och vid behov rapportera större utmaningar till närmaste chef.
  • Spara och organisera viktig information och dokumentation enligt företagets riktlinjer.

Kvalifikationer

  • 1–2 års arbetslivserfarenhet inom administration, har du arbetat i en liknande roll är det meriterande.
  • Erfarenhet av arbete inom ekonomi. 
  • Mycket goda kunskaper i Microsoft Office.
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Har du erfarenhet inom hälso- och sjukvård, läkemedelsindustrin eller liknande är det meriterande.
  • Erfarenhet av att arbeta med ekonomiska och/eller CRM-system är meriterande.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har ett strukturerat och processorienterat tankesätt med ett skarpt öga för detaljer och goda organisatoriska färdigheter. Du arbetar proaktivt och självständigt, och har visat att du snabbt kan förstå och bemästra nya uppgifter eller system. Du är van vid att hantera flera parallella aktiviteter utan att tappa varken detaljer eller helhetsperspektiv. Din proaktiva inställning hjälper dig att snabbt lösa problem, även när många intressenter är inblandade. Du är flexibel och serviceinriktad, och trivs bra i stressiga situationer där du agerar snabbt och effektivt. Därtill har du en stark kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och du har en hög etisk medvetenhet när det gäller att hantera känslig eller konfidentiell information.

Om tjänsten:

  • Heltid, 40 timmar/veckan.
  • Tillträde: 26 augusti.
  • Plats: Solna, Stockholm.
  • Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av oss på The Place.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

The Place

Kontaktperson

Daniella Edholm är Talent Acquisition Partner på The Place.

Daniella Edholm (Tjänstledig)

Talent Acquisition Partner

Mer om Daniella


 

The Place: Auktoriserat rekryteringsföretag

The Place: Auktoriserat bemanningsföretag