Stockholms län Tillsvidare 2023-09-10
Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!
Sök en liknande tjänstÄr du driven, noggrann och tycker om att bidra med gott bemötande för att leverera service?
På The Place hjälper vi våra kunder dels i rekryteringsuppdrag och när de behöver en konsult för ett specifikt uppdrag eller under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk för roller som Avdelningsassistent, VD assistent, eller exempelvis Office Manager? Toppen, då är första steget att du svarar på den här annonsen!
Notera att annonsen är en intresseanmälan till framtida kommande uppdrag och avser inte ett specifikt uppdrag eller roll.
Rollen och uppdraget
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roller och som trivs med det. Som koordinerande assistent kommer du att stötta chefer på avdelningen och VD med diverse administrativa arbetsuppgifter och vara huvudkontakten för många olika kunder både externt och internt. Du trivs i kontorsmiljö och i kontakten med människor.
Arbetsuppgifter
Rollen är bred och du kommer bland annat kunna ha följande arbetsuppgifter:
Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som har ett proaktivt förhållningssätt, som är självgående och uthållig samtidigt som du är öppen och kommunikativ. Du tar ansvar och kan hantera känslig information.
Vidare söker vi dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har:
Stämmer beskrivningen in på dig? Ta då chansen och svar på den här annonsen, urval sker löpande.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Nyckelord: VD-assistent, Sekreterare, Avdelningsassistent, Management Assistant, Legal Entity, Team assistant, Kontorist,